A TP VISION ÚJ SZINTRE EMELI A PHILIPS AUDIO-T
2019. november 29. – Az amszterdami székhelyű TP Vision globálisan menedzseli a Philips Audio márkát. A tervek szerint, hasonló kvalitást építene fel, mint ahogyan a Philips tv márkanévvel is tette az utóbbi években. Ebben az exkluzív interjúban Martijn Smelt, a Philips tv & Audio Európa marketing vezetője betekintést nyújt a vállalat célkitűzéseibe.
Milyen új audio termékeket mutatott be a Philips az IFA Berlin kiállításon?
Nagyon izgatottottak voltunk az új Philips Audio termékek miatt, amelyeket az idei IFA kiállításon mutattunk be. Vegyük például a PH805 fejhallgatót – amely nagy teljesítményt, remek funkciókat és minőségi tervezést visz a középkategóriás teljes fület befedő, Bluetooth vezérlésű, aktív zajszűrős fejhallgatók piacára.
Ezenfelül egy számos középkategóriás Philips hangsugárzót is bemutattunk, amelyek tökéletesen kiegészítik a Performance sorozatú tévékészülékeket, valamint az új Philips & Georg Jensen kollekciót is. A 2018-as együttműködés sikerét követően bővítjük partnerségünket, így útjára indítjuk a lenyűgöző luxus audio termékeket és kiegészítőket, amelyek tökéletesen illeszkednek az eleganciát preferáló utazók életmódjához.
FONTOS, HOGY HŰEK MARADJUNK A PHILIPS AUDIO TÖRTÉNETÉHEZ ÉS A HELYZETÉHEZ
Mit gondolsz az otthoni audiopiac fejlődéséről?
Az audiopiac rendkívül dinamikusan fejlődik, sok új termék jelenik meg szinte folyamatosan. Fontos, hogy kövessük a trendeket – és hűnek kell maradnunk a Philips Audio történetéhez és célkitűzéseihez, hogy kiemelkedjünk a többi gyártó közül. A Philips tévéhez hasonlóan, kiváló minőségű termékeket szeretnénk gyártani anélkül, hogy megfeledkeznénk a középkategóriás piacról. Van igény a nagyfelbontású fejhallgató iránt, a PH 805 pedig a legjobb hangminőséget biztosítja a szabadban és útközben is.
Az emberek egyre jobban értékelik azt, amit hallgatnak. Ezért dolgozunk olyan csúcsminőségű termékeken is, amelyeket 2020 elején tervezünk a felhasználóknak bemutatni. Eközben persze kiváló hangminőséget kínálunk olyan termékekkel, mint a valódi vezeték nélküli fejhallgató, a Philips SHB 2515 és a zajszűrős PH 805.
Szem előtt tartjuk a „jó megjelenésű” termékek iránti növekvő igényt, például a Bluetooth hangszórók esetében is. A fogyasztók olyan hangszórókra vágynak, amelyek pont olyan jól néznek ki, mint amilyen jól szólnak. Az „európai tervezésű” ígéretünk pontosan erre reagál – csak úgy, ahogy a Philips & Georg Jensen kollekciónk is. De ez csak a kezdet. Továbbra is figyelemmel kísérjük az audio tendenciákat, hogy a kutatás-, fejlesztési- és a tervezői csapatunkkal gyönyörű és nagyteljesítményű termékeket hozzunk létre.
Hogyan reagált a nagyközönség a Bowers & Wilkins-szel való együttműködésre?
A Philips tv és a Bowers & Wilkins közötti partnerség óriási siker volt. A Bowers & Wilkins hangszórókkal ellátott OLED+ 903 tévék több, mint 50 díjat nyertek el csak Európában. Az idei IFA alkalmával további két OLED+ modelleket mutattunk be – a Philips OLED+ 934-et és az OLED+ 984-et -, amelyek újradefiniálják a prémium televíziók kategóriáját. Az együttműködésünk egyelőre csak a csúcskategóriás termékekre vonatkozik, de törekszünk az együttműködés kibővítésére.
Tudnál többet mondani Georg Jensen tervezésű audio-termékekről?
A Philips & Georg Jensen kollekcióban megtalálható a JT600 valódi vezeték nélküli fejhallgató, a JS20 kompakt Bluetooth hangszóró, a JS50 otthoni Bluetooth hangszóró és a JP10 külső akkumulátor is. A termékeket a Georg Jensen hírhedt, „palakék”, polírozott acél-tervezése ihlette, a lenyűgöző kollekcióban szereplő eszközök olyan valódi anyagokból készültek, mint a fém, a prémium Kvadrat szövet és Muirhead bőr, amelyek biztosítják a robusztus és az elegáns kivitelezést.
Legutóbbi hozzászólások